Gårdagens hoppning

Hoppningen igår gick bra för Jenny och Sammy. Han är en duktig liten häst. Vi satte upp en lätt kombination, ett rättuppstående på andra långsidan och ett plankhinder på diagonalen så hon kunde träna lite på att hoppa bana. Filmade även lite med kameran då alla bilder som jag tog vart så suddiga och allmänt jätte dåliga.. Får se om jag kan lyckas ladda upp filmen om jag får hjälp av Christer någon dag. Är ju totalt otekninsk själv. Tror att jag skulle behöva en bättre kamera. Den här är verkligen värdelös på att ta bilder i rörelse och i ridhus. Tråkigt med tanke på att det är en full HD kamera. Men jag kanske bara är en väldigt dålig fotograf och det skulle nog underlätta om man förstod sig på alla olika inställningar.
Hur som så bjuder jag på några bilder som togs efteråt och en när hon skrittade förbi mig.
 
 
 
 
Tror nog att Jenny var ganska nöjd efter träningen i alla fall. :) och Sammy också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0