Gårdagens ridpass

Efter att hovslagaren var färdig så tog jag upp Beauty till ridhuset. Började med att longera och tur va det. Hon gjorde världens bockserie så jag bara stod och skrattade så rolig hon såg ut. Hon är verkligen knäpp! :)
Sen efter att hon lugnat sig så satt jag upp. I början va hon spänd och ganska tjaffsig. Men efter ett tag så började hon lyssna bra. Hon var mjuk och lagom pigg. Hade lite svårt att få med yttersidan när jag gjorde lite volter och så men tror det för tillfället har me min egen taskiga balans att göra så är inget jag kan säga att hon gör fel. Är i alla fall nöjd över ridpasset och hoppas att nästa pass går minst lika bra. Enda jobbiga är att jag får så ont i bäckenet efter när jag hoppat av. Gör ont att gå direkt efter. Nackdel med att vara gravid. Men hur ont jag än får så är ändå stunderna på Beautys rygg värt det! Min fina grå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0