Huvudvärk, ridning och golden hits

Min dag startade tidigt då jag råkade somna i soffan igår kväll och sov i ca 4-5 timmar. Vaknade vid 7 idag fast drog mig till kl 9. Hade världens huvudvärk! Får jämt det på helgerna har jag märkt. Kanske är det för att jag vet att jag då inte har nån direkt press på mig och då släpper alla spänningar som jag samlat på mig under veckan.
Hur som så gick jag upp och åt lite yoghurt med banan. Sen åkte jag till Beauty och red en tur i skogen i regnet. Både hon och jag behövde ha denna mystur tror jag. Jag gillar att rida ut! Synd bara att vi har så få bra ridvägar. Önskar vi hade så som där jag stod innan med långa travslingor. Det hade varit härligt. Försöker i alla fall passa på att rida ut när jag kan vara i stallet när det fortfarande är ljust ute.
Efter stallet åkte jag hem och försökte vila bort huvudvärken vilket hjälpte lite grann i alla fall. Sen har min kväll spenderats med massa vänner till Christer då en har fyllt år och en annan ska fylla år. Vi åkte in till stan och käkade på Golden Hits och tittade på showen dom hade. Blir så avundsjuk på alla som är så duktiga på att sjunga. Vill ju också kunna! :)
Nu ligger jag hemma i sängen och ska sova. Christer är kvar där inne och dansar och har kul. Jag kände att jag måste vara lite pigg i morgon då jag har stalltjänst i stallet så jag drog tidigare. Men det var kul att dansa lite. Även fast man inte känner sig så graciös för tillfället. Vissa människor tittade på mig som att dom tänkte "va gör hon här? Gravid å allt" Är kanske inte på krogen som man brukar hålla till när man är på tjocken men jag vill ju också ha kul!
Nu ska jag ladda batterierna inför i morgon. God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0