Julen är här

Eller i alla fall på mitt jobb. Spenderade den mesta tiden igår åt att slå in kartonger med julpapper. Och i kartongerna ska julpappersrullarna sen stå i så att varje rulle får en egen kartong med sitt mönster. Detta var typ det jag fick göra igår. :) Satt även 2 timmar i kassan och plockade upp andra julsaker i en timme. Annars paketinslagning. Fick stå å lyssna på "mossmannen" som jag kallar honom oxå. (han ser ut som en) Han är egentligen en julgran som sjunger och dansar till jingle bells. Ganska söt måste jag säga. :) kunderna provar honom hela tiden så han står där och showar.
Nu ska jag försöka vakna till liv här hemma så jag kommer iväg till stallet. Är så sjukt trött och skulle helst ligga kvar i varma sängen och sova mera.

Bjuder på en bild på "Mossmannen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0