Kylig måndag morgon

Hej på er.
Sitter här med min gröt och har precis betalat räkningarna. Vaknade tidigt av mig själv så tänkte åka till stallet och longera min fina grå. Är ledig idag och Christer också så vi tänkte åka en sväng till IKEA sen. Då är det skönt att ha stallet klart. Han och hundarna ligger fortfarande och sover. Skulle varit mysigt att ligga kvar ett tag till men om jag känner mig själv rätt så kommer jag få sån himla huvudvärk om jag gör det så är lika bra att starta dagen på en gång. Kan ju alltid vila lite senare om jag blir trött. Det är det som är så skönt med att vara ledig. Man kan göra precis det man känner för. :)
 
Ha en fin dag alla!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0