Ledig måndag

Även fast jag e ledig idag så gick jag upp klockan 7 i morse. Käkade lite frukost och tog sedan en promenad i regnet me hundarna. Kira tyckte inte att det var så jätte kul direkt. Efter det blev det en godkänd bil på bilbesiktningen. Skönt!! Nu är det bara tuta och köra ett tag till då. Har även varit på hööks och köpt ett till nytt täcke till Beauty då hon lyckats ta sönder det andra redan. Ska försöka laga det men hon måste ju ha ett täcke under tiden så då blev det ett nytt. Köpte även en ny padd som ska ligga under sadeln med lite tempurkänsla. Blev lite hästgodis och benreflexer också. Efter turen dit så har jag även varit i stallet och mockat och fixat allt så att jag bara behöver åka dit sen och titta när Veronika ska rida. Ska nämligen passa Charlie sen så då är det skönare att ha allt klart innan så blir det inte så lång stund för honom i stallet. Tänkte att han ska få skritta lite på Beauty när hon blivit lite trött också. :) då blir han glad. Nu blir det lite mys med hundarna innan jag ska åka iväg och hämta lite hundgodis som jag beställt från hunddagiset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0