Min onsdag

Hej på er!
Började dagen med jobb 6-15. Jag och Yvonne va dreamteam som vanligt och körde alla varor tillsammans. Idag kom det nästan bara pallar med småplock så det tog sin tid för varje pall. Men tror vi hann med 9 pall eller nåt sånt innan öppning. Sen fick jag sätta mig i kassan 1 timme och vila kroppen lite. Dagen gick ganska fort och väl hemma från jobbet så tog jag och tjejerna en promenad på ca 45 min. Kändes ganska ruggigt ute så när jag senare åkte till stallet klädde jag på mig varmt. I stallet var Beauty lika söt som vanligt med sin gulliga mule som ständigt letar efter godsaker från fickor och händer. Borstade av henne och satte på selen för lite tömkörning. Hon skötte sig bra men jag hade önskat att jag fick med mig mer ryggverksamhet. Men det kommer väl. Hon var inte riktigt på träningshumör och travade mest och tyckte det var latjo lajban! :) när vi var klara med tömkörningen så hade jag bara allt annat fix kvar. Mockning, höpåsar, hinkar, vatten och sopning av golvet. Och nu kan jag säga att min kropp har gett upp. Nu gör det ONT! Nu vaggar jag fram. Nu tänker jag skynda mig att äta middag, duscha och sen lägga mig i sängen och bara slappna av. Kommer nog somna på en gång. Känns ganska jobbigt att jag får så ont av allt jag gör med Beauty. Blir liksom inte lika motiverande att göra saker då och så får man sen dåligt samvete för att man hoppade över passet som man planerat att man skulle göra. Som tur är så är detta under en begränsad period bara så det är väl bara gilla läget.
Säger god natt redan nu och bjuder på en bild från idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0