Trött, ont och allmänt off

Sitter hemma i soffan och väntar på att maten ska bli klar så jag kan äta lite innan jag åker till stallet. Har tillbringat den mesta tiden av jobbtiden uppe på en stege och satt upp massa julstjärnor som visningsexemplar. Har idag kännt mig väldigt glad efter gårdagens ridpass men även ganska off i kroppen. Ärtan har varit lite jobbig idag och gjort så det typ kniper längst ner i magen så den blir stenhård mellan varven. Vet inte om det är det som kallas för lite lättare sammandragningar men ont har det gjort i alla fall. Har fått stanna upp i det jag gjort för att det ska släppa. Därför sitter jag där jag sitter nu och bara försöker varva ner och ta det lugnt en stund. Vet inte om ärtan kanske har varit lite missnöjd under dagen när man stått och spänt sig uppe i luften. Hur som så kan jag ju inte påstå att graviditeten är så himla charmig alla dagar. Fast visst känns det även kul när man känner den lille där inne i magen. :) Man undrar hur han/hon kommer vara sen. Hur allt kommer kännas och så.
 
läskigt fortfarande. Idag blir det som jag nämnt tidigare endast gos och ryktning av Beauty och sen självklart alla måsten så som mockning, fixa höpåsar mm. Ser fram emot att försöka komma hem i hyffsad tid så jag kan lägga mig i sängen tidigt.
 
Har pratat om träning idag på lunchen och måste erkänna att jag faktiskt saknar det litegrann. Har ju helt klart blivit förändringar på min kropp nu.. Bild före graviditet och nu.... En vacker dag kanske jag är tillbaka där jag slutade.
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0