ZzZzZzZz kaffe!!!!

Måndag idag och är på jobbet. Har lunch och ska precis dricka en kopp kaffe. Hoppas på att bli lite pigg. Helgen har varit fullspäckad så har inte ens ägnat en tanke åt att blogga. Hela lördagen bestod av tävling med ridtravarföreningen där jag var funktionär hela dagen. Och på söndagen så red jag först ut i skogen med Beauty och sen åkte jag till IKEA med My och hennes kusin Emelie. Vart ett billigt besök och köpte nästan inget alls. Åkte mest för att det är lite kul. Vi var även på bio efteråt och käkade massa popcorn. :)
Idag efter jobbet ska jag hämta Charlie på dagis. Vi ska laga mat, gå ut med hundarna, gå på en lägenhetsvisning med mamma och eventuellt ska han även få åka med till stallet en stund. Så även denna dag är fullsmockad. Kommer sova gott ikväll! :)
Hoppas er helg varit bra och att ni går en bra dag idag med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0