Fortfarande sjuk

Har så tråkigt. Ligger hemma i soffan å slökollar på tv:n. Är verkligen inte roligt att vara sjuk. Men har sagt till mig själv att jag ska bli pigg till i morgon så jag kan gå på min praktik. Inge bra att missa så mycket.
Som tur var så hjälpte Christer mig med Beauty igår. Han fixade alla höpåsar, vattnet, å borstade under tiden som jag mockade. Mer orkade jag inte göra. Blir vila för hennes del idag me. Tänker inte utsätta mig själv för mer påfrestning än vad jag verkligen måste. Vill bli frisk!
Ska snart fixa nån enklare lunch å försöka äta lite. Har ingen matlust alls egentligen. Sen blir det till att vila igen å bara försöka bli frisk. Suck!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig... o Grattis till den kommande bebisen =O)

Svar: tack! :)
Jenny Säfström

2012-09-11 @ 13:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0