Grubbel i sjukstugan

Är så trött å matt i kroppen. Finns så många saker jag skulle vilja göra men som man inte orkar. Hundarna skulle egentligen behöva få en långpromenad men det orkar jag verkligen inte. Orkar ju knappt gå upp för trappan här hemma. Skulle behöva åka å köpa mat till Beauty. Skulle vilja klippa mig. Ja många saker men är för hängig. Varför blir man sjuk? Vad är meningen? Känns så onödigt tycker jag.
När jag ligger här hemma går mina tankar på högvarv å jag börjar drömma om massa saker som inte är möjliga. Jag vill så mycket mer än vad som är rimligt. Varför är det så? Varför har jag alltid för höga drömmar å förhoppningar på hur jag vill att saker ska vara?
Varför kan jag inte bara ha rimliga mål som faktiskt går att uppfylla. Varför är man aldrig nöjd hur man än gör? Man känner sig så idiotisk som ens tänker å har såna drömmar som jag har när man vet att man inte har förutsättningarna för det. Så onödigt å slösa energi på att ens tänka tankarna å ändå så gör man det hela tiden. Å framförallt nu när man bara ligger här som en geléklump. Nä kanske e bäst å bara ta två Alvedon å försöka somna om så man slipper tänka. Har redan tillräckligt med huvudvärk.

Trött sjukling, BLÄÄÄ!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0