hemlisen som inte är så hemlig längre

Nu har vi precis kommit hem efter ett "läkarbesök" Men inte vilket som helst utan en ultraljudsundersökning.
Jag och Christer ska nämligen bli föräldrar i februari. LÄSKIGT!! Hahaha.
Har inte gått ut med det så jätteoffentligt innan denna undersökning då vi ville se så allt är som det ska innan. Vi har även tidigare varit på en kub-undersökning där allt var normalt.
Nu hoppas man bara att allt ska gå smidigt och att jag inte drabbas av panik när det börjar närma sig sen. Är ju fortfarande ett barn själv ju nästan. (iaf i mitt huvud)
 
Nu ska ni få se på vår lilla "ärta" som vi kallar honom/henne. Vet inte vad det ska bli och det är så vi vill ha det. Ska bli en surprise sen.
 
 Här är jag i v. 9 ungefär. kommer inte ihåg exakt.
 
 
 Här är vi på kub-ultraljud i v. 13. Ärtan är här endast ca 7 cm.
 
 
 Så här såg magen ut i v. 12 precis innan kub-testet.
 
 
 Tjockis i v. 16
 
 
 Ärtans ansikte i profil med en liten liten näsa :)
Här i v. 18 från dagens ultraljud.
 
 
 En till profilbild från dagens undersökning v. 18
 
 
Ärtan visade att han/hon är väldigt vig. Fötterna uppe i pannan! ligger dubbelvikt. V. 18
 
 
 Och sista bilden på den fina stolta blivande pappan. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback