Ledig lördag

Har startat dagen med att ha en hopplektion för Malin å Danne. Han är verkligen så söt Dannemannen! En riktig gentleman.
Nu sitter jag hemma i soffan å väntar på att komma på nåt att göra. Kanske bara tar en liten tupplur å slappar innan jag ska åka å ta in hästarna i stallet. Sen blir det tacos med Christer, mamma, Jessie, Patrik, Jaya å Challeballe.  ska bli himla gott! Beauty får vila idag me. Det går ingen nöd på henne om hon vilar mycket. Hon tycker bara att det är skönt. Kanske ger mig på att antingen skritta i skogen i morgon eller tömköra lite. Ute är hon ju oftast snäll då det inte är några krav där. Känner mig förkyld och trött idag och då är det ingen idé att göra nåt mer med Beauty eftersom jag ändå inte har orken idag att övertala henne om hon nu skulle sätta bråksidan till. Ser fram emot i morgon istället å hoppas på mer energi från min sida. Ibland behöver jag nån dag att bara slappa även om jag själv tycker det är tråkigt. Att få vila upp kroppen lite.
Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0