Babycafé och uteritt

Idag har jag och Elina varit på babycafét igen. Hon sov mesta tiden där men det var ju trevligt för mig att träffa lite andra mammor i alla fall. Idag var även lilla Theodor där som bara är en vecka äldre än Elina så vi hade de minsta barnen. Så vi fikade tillsammans medans småtrollen satt i varsin babysitter å gunga. 
 
Nu under dagen blir det lite tv-tittande, tvättande med nya tvättmedlet (även de rena kläderna), promenad med doggarna och lite senare idag när Christer kommer hem ska jag rida ut med Camilla och Krizze. Hoppas att Beauty sköter sig idag så som hon gjorde sist vi red ut. Vore så mysigT om man kunde sitta å slappna av lite liksom. Kommer nog mest bli skritt men det är nyttigt för henne och tror det kan vara bra nu när vi ridit ganska mycket sista tiden. Hon får lära sig att varva ner hon med. 
 
Detta var min plan för dagen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0