BVC besök

Som vanligt hade hon växt en cm på längden den här gången också så nu är hon hela 57 cm. Vikten hade ökat till 4680g och gör nu så att hon hamnat nere på den heldragna linjen i kurvan. Jag frågade omi det var bra och då sa hon på BVC att vi får hoppas på att hon följer den nu och inte går ner under. Eftersom hon äter typ hela tiden så borde hon egentligen gått upp mer. Men hon på BVC sa att om dom är väldigt aktiva när dom är vakna så förbränner dom mer och Elina är ju hur aktiv som helst när hon är vaken. Vill ju hoppa i knät hela tiden nu på sistone. Och hon "pratar" ju ganska mycket också. Sparkar hårt med benen och är jätte rörlig. Att mata henne ännu mer är typ omöjligt då jag tycker att hon jämt äter. Typ en gång i timmen eller varannan. Hoppas hon ökar mer till nästa gång om en vecka. Vi ska även börja stretcha hennes nacke lite varje dag då hon gärna vill lägga huvudet åt samma håll jämt. Hon är jätte stark åt det hållet för att vara så liten.  Jeanette som vår sköterska heter tyckte att hon är så tidig med allt så jag skyllde på att hon ärft min envishet och vilja att allt ska gå fort. :) hon är för  envis för sitt eget bästa. 
 
 
Älskade lilla!! 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Marie Häggström

Pluttfian<3

Svar: :) <3
Jenny Säfström

2013-04-16 @ 13:50:02
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0