God morgon söndag

Inget bloggande igår då jag först va i stallet å tog emot en höleverans och sen efter det så pluggade jag.ingen tid över till att blogga förens till kvällen å då ville jag mysa med Elina som haft en pappadag hela dagen. Dom var hos Taki och Marie och stannade även och åt middag där.

Jag fick en del gjort i alla fall. Nu har jag endast en ras kvar att skriva om och sen ett teoriprov. Hoppas jag klarar detta nu och blir godkänd. Måste renskriva lite saker innan det skickas iväg bara.

Nu ska jag bege mig till stallet. Beauty ska tömköras av Kicki som är mycket bättre på det än vad jag är och förhoppningsvis kommer hon tycka att det är skönt att få jobba utan den dumma sadeln. Jag ska stå vid sidan å titta på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0