Hungrig

Idag har varit en väldigt enformig dag med bloggfix och nu lite matlagning. Förhoppningsvis står en god fiskgratäng i ugnen nu och vi bara väntar på att den ska bli klar. Det är Christer som är kock idag så då är det förmodligen mer än gott! :) Han är duktig på att laga mat. Elina och jag sitter i vardagsrummet och pratar lite. Hon sitter i sin babysitter och sprattlar som bara den. 
 
Fick lite hjälp av Linda med vissa detaljer på bloggen som jag inte lyckats lösa själv så nu är den ännu lite bättre än innan men inte helt som jag vill. Jag får helt enkelt kämpa vidare och försöka fatta. :) 
Ska vara mer social med lilla hjärtat nu så skriver kanske lite senare igen. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0