Morgon på SÖS

Men inte för mig utan för min mamma. Jag har bara skjutsat hit henne. Hon ska göra nån kontroll på sköldkörteln. Så det är inget akutbesök.

Försökte pumpa i morse igen men det vart lika dåligt som igår... :( ska försöka få Elina att vilja snutta mer på mig nu och oftare så jag ökar produktionen. Hon har inte varit så hungrig dom senaste 3 dagarna så antar att det är därför som det minskat lite kanske.
I natt väckte jag faktiskt henne en gång då det gått jätte många timmar sen hon åt sist då hon inte va hungrig på kvällen.
Man tror ju nästan att något är fel men hon verkar må bra. Ingen hög temp och hon "pratar" och skrattar emellanåt.

Känns bara frustrerande att jag inte lyckas pumpa å det gör så jag blir stressad och då blir det ju bara ännu sämre. Måste lära mig att inte bli så stressad men det är svårt när man heter Jenny och blir stressad för minsta lilla och det alltid har varit så. Omedveten stress... Prestationsångest..

Ska fråga på BVC på torsdag när jag ska dit hur jag ska göra. Annars får jag skita i och rida ett tag fram över om inte Christer kan å vill följa med till stallet med Elina. Vill ju helst inte ge ersättning utan vill att hon ska få bröstmjölk då det är det bästa.

Nu är mamma klar så vi ska röra oss hemåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0