Natti natti

Efter en lång dag med massa fix här på bloggen så ger jag nu upp.. Sidan går inte att ladda på datorn så då är det lika bra att lägga ner innan jag blir arg. Får försöka mer en annan dag. Vill ju få in bilder på sidan under sökfunktionen och under inläggslistan så den blir ännu mer personlig. Sen har jag märkt att den verkar se lite olika ut på olika datorer vilket inte är meningen. Men jag ska lära mig och den ska bli bra till slut. 
 
Elina sover som en stock just nu så vet inte om jag ska försöka förflytta henne till sängen på en gång, men då lär hon ju vakna. Söta lilla stumpan. Vill ju inte störa henne så jag tror jag ska läsa lite andra bloggar och mysa med Mili som ligger här bredvid. 
 
God natt! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0