Sovande lilltjej

Hon ligger så fridfullt i min famn så man själv blir alldeles trött. Men måste snart sätta igång med middagen. Hundarna har precis varit ute och Mili är sådär extre kelig just nu. Sitter här bredvid å vill bli kliad. Måste ta tag i mitt pluggande i helgen. Om Christer bara tar Elina så jag får sitta ostört ett tag. Vill blir klar NU! Tänker på det varje promenad vi går att jag vill ha diplomet i min hand. 
 
Idag har jag sagt upp mitt gymkort på Allways fitness 24 och ska sen när dom har medlemserbjudande bli medlem på sats istället. Sen jäklar ska jag få tillbaka mina muskler. :)
 
Nää dags att sätta fart med maten.. Hungern känns mer och mer och vill ju inte riskera att "råka" ta en kaka. Vet ju att det finns hemma. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0