Torsdag idag

Har precis ätit lite lunch och sitter nu i soffan för att smälta maten lite. Lillan sover efter promenaden vi nyss varit ute på och jag borde passa på att byta sängkläder och lite annat smått å gott. Kanske lika bra att sätta fart innan hon vaknar.

Klockan 15 idag ska vi gå på en föräldragrupp på BVC samt göra den vanliga kontrollen av Elina. Vi har märkt att hon blir lite svullen över ögonen och lite flammig i ansiktet efter natten. Min första tanke är ju allergi men eftersom det ger med sig under förmiddagen så borde det mer tyda på typ värmeutslag. Hon sover ju med mig och trycker sig gärna mot min kropp och jag vet ju själv hur varm jag blir när hon ligger så nära. Kan inte ens ha mitt täcke på mig helt. Och hon har bara en handduk som täcke då hon blir så varm.
Ska fråga idag i alla fall vad det kan bero på om det är som jag tror. Om det vore allergi så borde det ju vara kvar även på dagen eller bli värre. Men konstigt ändå att hon bara blir flammig i ansiktet och inte på kroppen.
Detta har alltså dykt upp dom senaste två morgnarna. Lätt att oroa sig...

Eftersom jag ändrade lite i mina planer om ridning igår då jag valde att träffa Linda istället så ska jag försöka satsa på att rida lite idag. Men det får bli till kvällen då jag kan lämna Elina hemma.

Här är rundan som vi gick idag. Inte så snabbt men i ett lugnt behagligt tempo så hundarna hann göra det dom skulle när dom inte kunde vara lösa hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0