Tränat!! Woohoo

Japp ni läste rätt!! :) jag har varit iväg på mitt första träningspass efter graviditeten. Fina Linda ställde upp som träningskompis och inspirationskälla. Vi körde rygg och sen även en biceps övning samt plankan. Jag körde endast på lätta vikter och halvmånga repititioner då jag måste mjukstarta. Men jag lovar att det kommer kännas i morgon. Kände hur musklerna kämpade emot typ för att jag är så otränad just nu. Men det ska nog bli bättre om jag bara får komma igång lite. Känns i alla fall bra att jag äntligen tagit klivet in på gymmet igen efter så lång frånvaro. Nu jävlar ska jag bli fit igen! Sakta men säkert utan stress. Men jag ska nå mitt mål! 
 
Nu blir det massa MAT!!! Är vrålhungrig!! Lillfian sover så hoppas hon gör det genom min middag så jag hinner äta innan hon vill äta. Hon har nästan sovit hela dagen idag. Känns dumt då hon inte ätit så bra eftersom hon "somnat ifrån" maten varje gång jag försöker mata. Tar några klunkar å sen slumrar till. Så väcker man henne å hon tar några klunkar till för att sen somna igen. Verkligen inte bra när hon bör gå upp mer i vikt.  Får hoppas att hon kommer vilja äta mer i natt annars. Man känner sig så skyldig när det blir så här. Men det är ju svårt att få i henne mat när hon bara somnar. Kan  ju inte direkt tvinga henne att äta heller.  Man blir lite orolig när hon bara sover och sover men hon växer väl å behöver säkert det. Annars skulle hon väl vara vaken?? Ibland är man så maktlös. 
 
Bjuder på en gammal bild på mig då detta är ett mål jag har... 
 


Kommentarer
Postat av: Linda

du var så duktig som kom iväg och dessutom fick med mig! det blir fler gånger! ;) nu kör vi! sakta men säkert! <3

löööv juu!

Svar: Ja nu jäklar ska det hända grejer! :) haha!! Känns i kroppen idag. Ville typ inte vakna i morse för att kroppen kändes så tung och öm. Å ändå körda jag på uppvärmningsvikter hela tiden. Men men.. Det blir nog bra det här. Blir garanterat fler gånger tillsammans! <3
Jenny Säfström

2013-04-17 @ 22:48:22
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0