Tung kropp

Oj oj vad det känns i min kropp att jag tränade igår. Inte så mycket träningsvärk än men jag känner mig tung och öm. Va riktigt jobbigt att kliva upp tur sängen. Tur att världens sötaste lilla skruttfia smyckades somna om tidigt i morse så jag kunde ligga kvar ända till 10 i 10. Så skönt! 
Det blev som jag ville i natt och hon har ätit betydligt mer än på dagen. Så det känns bra. Va inte ens jobbigt att behöva vakna i natt när man visste att hon ville äta eftersom jag ville att hon skulle göra det. :)
 
Känner mig mer taggad på att gå och träna nu när man varit på gymmet en gång. Får hoppas att jag kommer iväg snart igen utan att det går för långt i mellan. Idag ska jag även träna min häst har jag tänkt. Tömkörning då hon fått vila i 2 dagar. Kände på henne lite i förrgår enär jag kvällsfodrade och tyckte att hon verkade mindre störd av att jag klämde och kände. Kanske börjar ömheten försvinna. Hoppas!!!!
Igår va jag inte ens ute i stallet så det ska bli skönt att mysa med henne idag. 
 
Nä nu funderar jag på om jag ska åka iväg en sväng. Kanske hälsa på dom som jobbar eller gå i nån affär, träffa lite folk. Vädret idag känns inte så lockande nämligen för en långpromenad och jag tror att hundarna håller med. Ibland är det så skönt att ha hundar som både är morgontrötta och som ogillar regn. :) Får bli kortpromenader idag bara och mys i soffan. Ska passa på att köpa nåt gott till dom från jobbet tror jag. Tjurmuskler som dom älskar! :) 
 
 
Längtar efter sommaren....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0