Dagens shopping

Började dagen med en sovmorgon i morse då Christer gick upp med Elina. Det var väldigt skönt måste jag säga som älskar att sova. Sen åt vi frukost tillsammans och jag gick en morgonpromenad med hundarna. När det var gjort så åkte vi till Haninge centrum för att shoppa lite till Elina som behöver lite större kläder snart då det mesta börjar bli lite tajt. Sen behövde ju jag en bikini också för det var som jag trodde, mina här hemma var för små. Men det var lättare sagt än gjort att hitta en som passade. Allt var så utplockat i alla affärer så fick liksom bli det som passade och kanske inte den som jag helst ville ha. Men men... Det får duga helt enkelt. :)
 
Nu ska jag passa på att sätta mig en stund i solen innan stallet och finaste grå väntar. Anna ska följa med idag och kolla in allt eftersom hon ska passa Beauty när vi är utomlands. 
 
Här kommer bilder på det som shoppats idag. Var bara Christers nya badtofflor som inte kom med. 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Den bikinin var jättefin ju! :)

Svar: Tack! Jag brukar inte gilla att ha på mig för mycket mönster men den var faktiskt okej. :)
Jenny Säfström

2013-08-13 @ 17:44:43
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0