Det blev en ridtur ändå :)

Det blev en ridtur idag i alla fall fast en snabbis i ridhuset då det började ösregna när jag kom fram. 
 
 
Så typiskt när det varit fint väder hela dagen. Men det gick bra ändå och Beauty var duktig! Och det blev lite ridning ute också då det blev uppehåll så vi kunde skritta av ute på travbanan så det vart inte bara ett inomhuspass. 
 
 
En förväntansfull Beauty innan ridpasset. Står snällt och väntar på att få bli tränsad och få sin godisbit (idag morot) som hon jämt får tillsammans med bettet. :) 
 
Sen efter ridturen så borstade jag noga och passade på att mysa i boxen med henne efter att jag mockat och fyllt på ny torv. Goshäst! 
 
 
Och nu sitter jag i soffan och har ätit middag, gosat med Elina och tittar på tredje avsnittet av gossip girl i rad innan jag ska krypa till kojs. Vilket ska bli väldigt skönt så jag kan ladda för en powerwalk med stora Elina och Ture i morgon förmiddag för att rensa tankarna med lite snack mellan flåsningarna. 
 
God natt!


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna -En del utav HorseSpot

Är det 4H stallet på Ekeby?

Svar: Japp!! :) tror att det var du som kom upp i ridhuset en gång när jag blev avkastad och min häst sprang hem till stallet. :)
Kul att du hittat hit!! Läser din blogg varje dag! :) innan min unghäst hade jag en ridtravare jag med. :)
Jenny Säfström

2013-08-21 @ 21:30:23
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0