Fika på jobbet

 
Elina sover som vanligt när vi är här i soffan uppe i personalrummet och jag dricker kaffe och pratar skit med min kollegor. Har även idag hälsat på min blivande nya chef. Alla butiker ska byta chefer me varandra för att få nytänk. Ska bli spännande sen när jag kommer tillbaka. Även fast jag egentligen borde hitta ett annat jobb där jag blir garanterad dagtider istället. Vore ju bättre nu när man har barn med ett dagjobb. 
 
Skulle ju fortfarande vilja öppna ett hunddagis men har insett att det förmodligen inte kommer gå då man tjänar så himla dåligt. Då kommer jag verkligen inte kunna göra något utom det man verkligen måste göra. Lönen blir typ som jag har nu när jag är mammaledig och tror inte jag kommer känna mig nöjd med det även om jobbet är något jag gIllar. Och en häst är ju bara att glömma då.
 
Får se hur jag ska göra, just nu blir jag kvar  i alla fall och har inte ens tittat åt andra jobb även om jag borde. Det är så mycket man skulle vilja men så lite som verkar gå att göra. 
 
 
Ska dricka upp mitt kaffe nu så ska vi röra oss hemåt om ett tag. Men vill helst att Elina ska vakna av sig själv innan. Känns så dumt atta väcka henne när hon är trött. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0