Försöker ta in sista solen för idag

Innomhus går fotbollen på tv:n så nu tänker jag och Elina gå ut och njuta utav det fina vädret på baksidan.
 
 
Hon gör mig i alla fall glad min lilla solstråle. Emelie har varit här en stund men nu skulle hon träffa en annan vän som hon bestämt med så nu är bara Daniel kvar där inne med Christer. Vi har bara fikat lite och tittat på när Elina hoppat i sin hoppgunga. Äntligen börjar hon förstå lite hur man ska göra. :) 
 
Är jätteskönt här ute nu och Elina ligger nakenfis. :) 
 
 
 
 Sen efter matchen ska jag lämna Elina med Christer och åka iväg till stallet. Får se om det blir en ridtur idag med kanske. Fast bara en jättekortis i sånt fall. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0