Grillkväll hos Jane

Nu har vi precis kommit hem igen efter en trevlig grillkväll hos Jane (Christers moster). Maten var jättegod och vädret helt fantastiskt. Fast Christer kom dit efter att djurgårdsmatchen var klar så han fick ingen mat. Elina åt jättemycket hon också fast av sin egen mat som bestod av kyckling, ris och grönsaker. Sen åt hon även lite päron/bananyoghurt. Helt otroligt nog höll hon sig vaken ända fram tills klockan var typ kvart i 9. Och då har hon inte sovit mer än ca 1 timme på dagen. Har varit vaken i princip hela dagen alltså! REKORD! Så snart ska jag också gå och lägga mig och hoppas att Elinas pigghet på dagen gör så att hon sover mycket denna natt.
 
Men innan jag lägger mig ska hundarna få gå ut och kissa lite snabbt så nu säger jag god natt för idag så hörs vi imorgon. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0