Hej måndag

Här sitter vi på vår vanliga plats under trädet i skuggan. Christer solar en bit ifrån och nu inväntar vi att lillfia ska vakna. Kan ni gissa vad vi ska göra?? Jo juste ÄTA!!! :) Försöker påminna mig själv att även dricka massa vatten så Elina får i sig tillräckligt när hon äter men det är ju såååå jobbigt att behöva springa på toa hela tiden. Har ju världens minsta kissblåsa. 
 
Lite senare tänkte vi försöka oss på att gå ner till stranden och se om Elina kan känna lite på havet också. Men det är sämre med skugga där. Hoppas det finns stora parasoll. 
 
Golfrundan igår gick ungefär som väntat, Christer vann och jag förlorade. Men vet ni.. Jag lyckades att göra en hole in one!!!! Wohoo snacka om megatur!! Så jag får leva på den vinsten för mig. Och en grej med golfen som var himla bra var att ägaren hade en liten lurvig söt hundvalp som jag fick gosa lite med också. Ååå vad jag saknar tjejerna där hemma nu. Tänk att det känns så mycket när man är ifrån dom. Mili kommer va helt sjövild när vi kommer hem och Kira kommer vifta ner allt i sin väg med sin hårda piskande svans. :) Det kanske är hundarna jag ska satsa mer på sen. Kanske gå lite kurser eller nåt. I alla fall med Mili, Kira tycker inte sånt är så kul eftersom hon inte tycker om de andra hundarna speciellt bra. 
 
Idag är det måndag och alltså 3 dagar kvar på denna solsemester. Sen när jag kommer hen får ni önska mig lycka till. Kan behöva det! 
 
 
Eftersom jag får fota mig själv så får ni en ful bild på mig, haha!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0