I did it!! :D

Ååhhh vilken lycka!!! <3 
Jag hoppade upp och skrittade Beauty ett varv runt rundbanan och det var såå härligt! Hon gnäggade typ 7 ggr efter sina kompisar men höll sig ändå bra på backen. Lite spänd men ändå så lyssnade hon. Ryktade en bra stund efter och ryckte även lite av manen. En riktig myskväll i stallet! Det kändes så skönt att kunna stå där på stallgången i tystnaden och pyssla och fixa utan stress över att behöva skynda hem till Elina. Hon äter mer vanlig mat nu och behöver därför inte ammas lika ofta. Beauty fick morötter i krubban innan jag åkte hem och nu ska hon bli passad av Johanna över helgen då vi kommer sova borta i och med bröllopet som vi ska på imorgon.  En bra avslutning på denna fredagskvällen! 
 
Nu en dusch och sen bums i sängen! :) Elina sover redan. 
 
 
Vackraste du! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt för dig med en liten ridtur!
Hoppas verkligen att allt med hästeriet löser sig för dig!
Det måste det ju göra!

Kramar

Svar: Ja det var riktigt härligt! :) å jag hoppas på det jag me. kram
Jenny Säfström

2013-08-02 @ 22:56:12
URL: http://pers.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0