Jippi!!

Nytt kök är nu beställt och sen har jag travat lite på Betty Boop idag också!! :D wieeeee!!! 
Fick sällskap av Jennie och Dijon och då var Beauty så snäll så snäll! Så i morgon har vi bestämt att ta sällskap igen. Dijon är också bara 4 år men snäll som en 20 åring fast något vingligare. :) Han är en brun PRE valack som desutom är till salu. Det är inte Jennies häst utan hon rider den bara åt hans uppfödare. Väldigt trevlig häst måste jag säga. Och jag kände mig så glad och stolt över min fina grå idag! Vilken stjärna!! :) Inte en endaste liten tendens till nån dumhet. Skrittade på långa tyglar, travade i olika tempon, ryggade två steg, gjorde flera halter och hon var bara bäst helt enkelt. Lite vingligt men det är nog egentligen mest för att jag är så instabil i min kropp än så länge efter graviditeten, har liksom ingen styrsel. 
 
Med den sena middagen i magen ska jag nu hoppa in i en snabbdusch innan kudden väntar. Lillskruttan har redan somnat så henne får jag säga hej till när hon vaknar för mat nästa gång. 
 
Vilken bra fredagskväll det blev!! :) 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0