Natti natti..

Innan idag följde stora Elina med mig och lillElina till stallet och hälsade och borstade på Beauty. Hon tyckte det var mysigt att få träffa hästar igen då hon har ridit tidigare och dessutom brukar rida turer på islandshästar ibland. :)
 
Vi hade mysigt och Beauty njöt av all uppmärksamhet! Vi tittade även lite på de som red och galopperade på travbanan. Så härligt det ser ut och jag önskar att jag också får göra det en dag igen. 
 
Nu på kvällen har jag tittat lite på film och skruttfian har pratat massa och lekt med sina leksaker. Hon är så söt när hon pratar å pratar. Man får typ ingen kontakt med henne när hon pratar med sina leksaker. <3 Så till sist vart hon lite trött och somna i pappas trygga famn. 
 
 
Så nu ska jag också sova. God natt!!
Bilder från stallet kommer i morgon när jag fått dom av Elina. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0