Omvänd ordning

Blir ett stallbesök först innan jag åker till Corina. Vill så gärna träffa min fina grå! Får se om det går att göra mer än borsta idag då det verkar vara nån Trailkurs eller liknande som hålls på ridbanan. Hade annars tänkt longera lite där om Elina håller sig i skinnet och inte blir för ledsen. För hon får följa med mig idag då Christer är med sin kusin och ska köpa nya träningsskor. Men borsta henne kommer vi i alla fall göra, kanske gå en sväng. Måste hur som få pussa på henne nu när det var en hel vecka sen som jag träffade henne. Har ringt hovslagaren också men skulle återkomma i morgon då han skulle starta sin travhäst idag. Så ska vi boka in en tid så Beauty får på sig skor igen. 
 
Har börjat spela på lotto nu och även lite andra spel så nu hoppas jag att jag vinner masa pengar. Satsar man inte alls så kan man ju inte heller vinna, det gäller bara att våga. Jag vill, jag vill, jag vill!!!!!! Ha kvar min häst hos mig! 
 
Nu ska vi röra oss så vi hörs senare. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0