promenad

Hade världens tur att jag kom in från hundpromenaden när jag gjorde det för precis då började regnet att ösa ner som bara den. Fast var bara en kort skur och nu är det uppehåll igen. Ibland är vädret så konstigt.
 
 
Kira går så snällt bredvid mig och vagnen på våra promenader. :) Finaste gosegrisen!
Hon och Mili busade en hel del och Mili skäller som vanligt så man får ont i öronen. Det är så hon är helt enkelt. Lilla busevoven-som-går-en på-nerverna-varje-dag.. Suck!!
 
 
Att dela på en pinne hör till vardagen, varför inte ha varsin liksom. Roligare att dra åt olika håll och sen springa med pinnen i munnen sida vid sida.
 
 
Oj nu hörde vi nåt spännande! Då måste man ju spana. :)
 
Båda hundarna behöver i dagsläget bantas och komma mer i form. Det har blivit lite mycket av det goda för deras del på sistone så nu måste vi ta tag i det och jobba bort det där extra hullet. Dom och jag får peppa varandra helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0