Tidig morgon

Kan man känna sig tröttare??
 
Efter en heldag på Skansen igår, massa promenerande och ett stallbesök hos Beauty på kvällen så känner jag mig rätt mör idag måste jag säga. Eller så kanske det bara beror på alla vändor av vakenhet inatt med Elina, samt en tiiidigt morgon. Idag ville hon inte sova lämgre än till klockan 6. Hoppas på att jag får sova ut någon dag.
 
Kommer att lägga upp ite bilder från Skansen sen när jag fått låna Christers telefon då det är på den alla finns. 
 
Idag är ingenting planerat direkt men jag skulle vilja och behöva åka förbi jobbet faktiskt. Måste låna skrivaren där och skriva ut en returetikett så jag kan skicka tillbaka klänningarna som inte passade. Sen vill jag fika också!:) Men kanske får bli en powernap innan. Christer snackade nåt om IKEA också. Fast det kanske vi kan ta i morgon. Ska beställa vårt kök. :)
 
Nu ska jag busa med Elina som ligger och leker själv här bredvid. Bjuder på en kolmårdenbild så länge. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0