Tröttmössa

Nu är lunchen i magen och jag har även varit och pussat på finaste grå som är så otroligt gosig!! Skulle kunna krama å pussa på henne hur länge som helst! :) Mockade ut hagen och fyllde på vatten åt henne samt gav lite gräs att mumsa på. Benet ser jättefint ut nu! Så roligt att det gått åt rätt håll så snabbt ändå, så imorgon kommer hon få gå ihop me de andra stona igen. Hon kommer bli så lycklig då! 
 
 
Nu ska jag vila en stund. Är så sjukt trött efter allt dansande i helgen. Första gången jag gjorde det på typ 2 år.
så nu slår jag mig ner med min bästis kudden. Christer och Elina är ute på vift och ska hämta hem dopklänningen som Elina ska ha på sig på dopet. En klänning som Christers släkt haft till alla barnen. 
Sen ska jag och Elina åka hem till Christers moster Jane. 
 
 
Vi hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0