Vår förmiddag

Vilken morgon! 
Åt pasta till frukost då jag var så himla hungrig! Sen har jag och Elina gått på en lång promenad med Elina och Ture och självklart hundarna. Vi stannade till i en lekpark och lät de små få gunga. Roligt!! :) Sen fortsatte vi på promenaden. Vi var ute i drygt två timmar.
 
 
 
 
Att gunga med bästisen Ture är så skoj! :) <3
 
 
 
 
Hundarna fick titta på dom med..
 
 
Elina somnade en stund i vagnen men vaknade lagom när vi kom hem och det var dags för lunch.
 
 
Så nu har hon ätit och bytt kläder då de andra va så skitiga. Sitter och leker så duktigt! 
 
 
 
Blev en body som hon fått ärva av kusin Julian! :)
 
 Nu ska vi åka iväg med mamma/mormor och göra lite ärenden. Bland annat titta på en ny bil till henne. Sen ska jag hämta ut mina linser som kommit, äntligen! Är så trött på mina glasögon och jag har väntat på tok för länge nu på att beställa linser. Har ju haft det innan graviditeten men sen vart jag lite lat när jag var gravid och lät det rinna ut i sanden liksom. 
Fick dessutom reda på nu under undersökningen jag gjorde att min syn försämrats så egentligen måste jag köpa nya glasögon också. Kan ju va därför jag typ blir arg när jag ser på tv eller nåt utan glasögon. Irreterande ju när man inte ser.
 
Kira vart nog lite trött efter den långa promenaden.. Lilla sötgris!
 
 
Tur att hon får vila hemma nu då medans vi åker iväg. 
 
Måste även nu när jag ändå visar så många bilder visa hur söta Mili och Elina var i morse..
 
 
 
Puss puss!! <3 alltså hur sött är inte detta?? Bästa vännerna! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0