Varnt

Sovrummet är typ 40 grader varmt och jag undrar hur jag ska kunna sova bra i natt?
 
Dagen har också varit varm men ändå lite svalkande blåsig. Skönt! Har umgåtts med mammamaffian å alla bebisar. Elina var sådär mammig idag och blev sur så fort hin inte fick sitta med mig. En liten söt gnällfia! :)
Vi har varit hemma hos Linda och sen även gått och ätit lunch i haninge centrum. Vi hade roligt åt några speglar inne på "kids corner". Vi blev både långa å smala och korta å tjocka! 
 
Avslutade centrumbesöket med en latte innan vi gick hem till Linda igen och sen rundade av och begav oss hem. En pizza och några avsnitt av gossip girl senare ligger jag nu här i sängen och svettas. Men tids nog så somnar jag förhoppningsvis. 
 
Har haft en mysig dag idag och i morgon åker vi till skansen om inte vädret är allt för dåligt. 
Ggod natt!! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0