Äntligen

Nu äntligen har jag slutat jobbet och är på väg hem till min lilla sjukling. Åh vad jag ska krama henne! 


Idag var verkligen ingen bra dag att jobba på egentligen då det fanns massor jag hade velat gör idag om inte Elina varit sjuk förståss också. Dels var det KM i dressyr på vår anläggning vi står på som hade varit kul att se på. Sen var det en luciashiw på ridskolan som jag red på förr som hade varit kul att se. Och förra helgen jag jobbade var likadan, då var hundmässan som jag missade. Å helgen innan det globen horse show.. Jag prickar verkligen in alla helger som det händer nåt kul på med jobb. Fast å andra sidn spar jag ju pengar på det då jag annars hade köpt massa saker överallt. :)

Nu ska jag hem, krama Elina, äta middag och sen bara mysa med henne framför tv:n en stund innan hon somnar för natten.

Men måste erkänna att jag saknar finaste grå också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0