Go kväll

Gårdagens julfirande med mina systrar, Charlie och mamma gick bra och maten gick att äta. :) det var min allra första julskinka jag gjorde fast fuskade lite och hade en färdigkokt som bara behövde griljeras. 


Många klappar skulle delas ut och alla blev nöjda. Jag fick pengar som jag önskat och som jag verkligen behöver, två långa tröjor som även kan användas lite som klänningar om man har strumpbyxor under, lite godis och ridvantar och raggsockor. 

Nu är vi på julfirande nummer 4 hos Taki och Marie och ska strax äta. Fast idag blir det grekisk mat istället för julmat. 

En av "tröjorna/klänningarna" jag fick i julklapp.


Elina kör runt på en kundvagn här och Christer skjutsar henne i den också. Roooligt!! :)



Nu ska vi ha mysigt och vara sociala så vi hörs kanske senare. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0