God morgon

Nu ska jag strax bege mig mot jobbet för en till lång arbetsdag. Elina fick ipren inatt igen då febern steg igen. :( Nu sover hon fortfarande så får hoppas att hon sover bort det dumma viruset. Christer och hon får ha en lugn dag idag. 

Jag själv kommer formodligen få stressa som vanligt när man jobbar helg. Mycket ska hinnas med och kunderna ska vara nöjda med servicen man ger. Man ska helst hinna vara på flera ställen i butiken samtidigt och i kassan samt att avdelningen ska städas och hållas snygg. Inte alltid så lätt kan jag säga. Men det ska nog gå bra idag med. 

Här har vi två tröttmössor som inte ens orkade resa sig och hälsa när jag kom ner för trappan i morse. :)



Mina fina hundar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0