God morgon

Kaoset och irritationen la sig igår och det blev bra när vi väl kom fram. Något sena så vi missade shoppingen. Men men vi kanske hinner kolla nån butik idag innan vi går iväg till sturebadet och vår spadag. 

Vi bor i ett mysigt litet rum på andra våningen. Jag har som vanligt haft svårt att sova i natt. Vridit och vänt på mig och sprungit och kissat två ggr. Snacka om att vara rastlös och det känns ju ganska irriterande när man väl får sova. Samma som nu, klockan är lite över 7 och jag är klarvaken och kan inte somna om. Christer sover som en stock. Tänker väcka honom vid 9 så vi kan gå ner och äta frukost. 

Vi åt jättegod mat igår på fridays, mmmmm som Elina brukar säga när hon äter. :) Hon har haft det bra igår och busat massa med farmor. Skönt!!
Och innan middagen medans vi väntade på att klockan skulle bli så pass mycket så vi kunde gå och äta så satte vi oss på espresso house med varsin stor latte. Jag en vanlig och Christer en med vanilj och kanel.



Dom gör så himla gott kaffe, synd att det är så dyrt bara annars hade man lätt fikat där oftare. Och dom verkar helt klart vara mest populära också då det var proppfullt med människor där men endast typ två-tre stycken inne på waynes coffee house eller hur det nu stavas. 

Bjuder på lite bilder här ifrån hotellet också



Christer som alltid gör sig till eller gör en ful min på kort.. 



Nu tänker jag försöka somna om en stund till. Man kan ju alltid hoppas att jag lyckas. 

Ska tänka på min lilla tjej som förmodligen sover sött med sin farmor och på mina hundar och självklart min fina häst så kanske jag slappnar av tillräckligt. 

Men god morgon på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0