God morgon måndag

Eller kanske ska man säga god förmiddag. 
 
Elina sov länge idag och har nu somnat om igen här i soffan. Idag åt hon nästan upp all sin gröt så hon verkar må bättre. Och ingen feber idag heller!!! Yeeeej!!! Fast vi avstår från jullunchen på öppna förskolan och föräldragruppen idag ändå. Bäst att vara på säkra sidan. Vill inte att hon blir sjuk igen. 
 
Jag ska nog passa på att sova lite mer jag också. :). Sen blir det en promenad med hundarna och efter det bara en lugn dag helt enkelt. När Christer sen kommer hem ska jag åka på bio med My och se hunger games. Vi fick ju gratisbiljetter förut när vi var på en annan film då det vart en försening på den då det var fel på ljudet så nu tänkte vi utnyttja dessa biljetter. Perfekt ju!! 
 
Mitt finger som jag klämde igår gör fortfarande skitont så känner mig lite handikappad med den handen. Är fortfarande arg för att jag var så klantig. Typiskt mig alltså!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0