Hurtigt värre

Idag vart det inget babycafé då jag istället åkte till mödravården för att skaffa nya piller. Och när jag ändå var där och det ligger granne med sats så passade jag på att morgonträna. En trött kropp som inte riktigt var med på noterna men som ändå kämpade på. Orkade inte alls så mycket som jag tänkt men lite träning är ju bättre än ingen alls. 

Värmde upp med en promenad på löpbandet. 


Kom sen hem till en strålande liten tjej som log sitt största leende. <3 
Satte igång teletubbies på iPaden och hon stod som förstenad och tittade. Sötis!





Nu är jag ute på en snabb promenad med hundarna. Sen ska vi till port 73 där Christer ska klippa sig och jag å Elina ska passa på att kolla i butikerna sålänge. Kanske hittar vi nån mer julklapp. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0