Igår var det julbord

Elinas allra första julbord dessutom! :) och hon åt både skinka, ägg, prinskorv, potatis och köttbullar.




Mums tyckte hon! 
Tack Daniel och Emelie för igår!

Idag har vi varit på lussefika hemma hos Mia och Viola och självklart har barnen busat massa. Mysigt, gott och en perfekt start på dagen. Och jag som hade satt på mig träningskläder för att jag tänkt åka till sats och träna på förmiddagen. Skulle lämna in Elina på minisats och vara riktigt hurtig, men fikat lockade mer när jag fick inbjudan. Fail!! Haha!! 

Får träna en annan dag helt enkelt. Ska ju till stallet senare idag så då hinner jag inte och jag har längtat efter Beauty så det är så mycket mer lockande det också. Ska skritta ut med camilla och Krizze, men kommer longera lite innan då hon säkert har en hel del energi i kroppen som måste ur innan. 

Nu däremot ska jag njuta en stund för mig själv innan Elina vaknar och vill komma upp ur vagnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0