Just nu vill jag bara sova

Ååhhhhh vad jag är trött! Ville egentligen skriva god morgon men för mig passar nästan god natt bättre om jag får välja. I natt var det en hemsk natt. Att jag aldrig kan få sova i längre än 2 timmar i stöten. Varför drömmer Elina så mycket??? Skriker rakt ut i sömnen å jag flyger upp. Sen efter ca 5-6 såna skrik så hör jag Mili pipa. Går in i badrummet och då har hon bajsat på golvet, hon är dålig i magen. Suck! Torkar bajs, skurar golv, går och lägger mig igen... Hinner precis slumra till när jag väcks av gnäll igen. Rusar upp och ner för trappan där Mili väntar vid altandörren. Hon vill ut NU! Släpper ut henne och hon bajsar igen. Stackars! :( Går och lägger mig men får en stund senare gå upp igen och släppa ut henne igen... Elina skriker till igen och så håller det på. Klockan 8 vaknar Elina och är klarvaken och för min del känner jag mig mer död än levande. Hade ju precis fått somna om. Suck igen!! Men möts av ett gulligt litet leende. :) går upp för att klä på mig när jag hör Mili hulkandes! Springer ner och möts av att hon spyr på mattan i vardagsrummet. Får sen släppa ut henne igen två gånger så hon får bajsa. Vilken natt, vilken morgon... Nää den är inte så god! 

Nu har det i alka fall lugnat sig i Milis mage och hon verkar fått ut det som inte skulle vara i magen. Hon måste ätit nån olämpligt. Elina har somnat efter att hon snabbt som attan ramlat ner från soffan en gång för att jag tittade bort en sekund. Hon låg ju precis ner och vips hade hon krypit och ramlat.. Skit!!! Usch för den här morgonen. Jag hinner liksom inte me idag känner jag. Bajsnödig hund, vild bebis och en otroligt trött mamma går inte riktigt ihop. 

Snart ska vi ut på promenad i alla fall och hoppas den friska luften piggar upp lite för sen är det jullunch på jobbet. 
Ge mig ork!! Tio koppar kaffe så kanske jag vaknar. Idag är jag TRÖTT! 

Bjuder på det finaste lilla leendet på två små ostadiga ben. <3


Bilden tagen igår.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0