Lite bättre och bättre men ändå inte helt bra

Magen känns fortfarande öm och väldigt känslig. Mår lite illa när jag är uppe och går mycket och böjer mig ner och så. Får hoppas att Elina tar det lugnt med mig idag. :) min lilla sötfia!
 
 
Hon somnade en stund med blött hår igår efter att ha badat då hon råkade kissa igenom blöjan och hemnes frisyr såg så rolig ut när hon vaknade. :) 
 
 
En riktig liten punkare! :)
 
Hon satt flera gånger igår och tittade på tellitubbies på iPaden, undrar om hon tycker det är lika kul idag. Då får jag en chans att bara ta det lugnt en stund. Vill bli bra NU! Hatar att ha ont i magen. 
 
 
Hundarna kommer få lugna promenader idag bara och endast kortisar men dom överlever nog en dag. Vill försöka ta mig ut till stallet ikväll också och titta till Beauty men vet inte om min kropp tillåter att jag rider än. Tänk om magen säger stopp och vill spy igen...??? Vill nog inte riskera det. 
Men jag mår i alla fall bättre och snart är nog allt borta. Får ta det lugnt med vad jag äter så ska det nog gå bra. 
 
Vi ska passa på att mysa idag sen när Christer åkt till jobbet. Han börjar 12 idag. 
Och då även med hundarna såklart! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0