Min sömn är så rubbad

Förstår verkligen inte varför jag inte kan sova längre. Elina har inte vaknat en enda gång i natt och ändå har jag vaknat typ 5 ggr å nu på morgonen är det omöjligt att somna om. Har leget vaken en timme nu och bara sturrat i taket typ. Alla sover utom jag. Jag vrider och vänder mig, ingen sovställning är skön. Min rygg gör ont och tror att den kan vara boven i vissa lägen. Min kropp kommer inte till ro.

Men men.... Igår lyxade vi till det och åt oxfilé med potatisklyftor, sås och sparris. Mmmmm så jädra gott!!! Det bara smälte i munnen! Vi brukar inte äta oxfile annars förutom på typ nyårsafton eftersom vi tycker det är för dyrt men igår hade dom extrapris på ica maxi så då passade vi på. 


Elina vart trött efter att hon ätit.. :)


Älakar henne så mycket min finaste lilla flicka! <3


Mysmiddag för hela slanten! :)

Idag ska vi lämna Elina hos farmor. Egentligen skulle hon dit igår men det blev ändrat i sista stund. Sen väntar incheckning på hotell, en dag/kväll på stan med god mat, shopping och massa skoj. Imorgon är vi på spa och njuter! En helg bara för oss! Första sen Elina kom. 

Nu ska jag stirra i taket ett tag till å vänta på stt Elina ska vakna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0