Today

En morgon/förmiddag i stallet med fodringar, utsläpp och ridning med sällskap av Milla och Krizze.... Nä det kan nog inte bli bättre! :) 

Alltid en godisbit vid uppsittning :)




Camilla skulle bara skritta idag då Krizze är under igångsättning så vi sällskapade bara i början. Sen fortsatte jag rida lite själv på rundbanan. Vi travade 2 och ett halft varv på det hårda underlaget, det fick räcka för idag. Så skrittade vi hem och så fick B gå ner i hagen. Måste ju vänja benen succesivt med hårt underlag så hon inte gör sig illa. Men min långsiktiga plan är ju att hon ska bli hållbar på alla underlag eftersom jag gillar att rida ut, precis så som Beda var och då måste man utsätta benen för stötar och belastning så dom får stärkas. 






Det är så himla kul och mysigt när man får ridsällskap. Och i stallet med för den delen! 

När jag kom hem blev jag bemött med världens smile från min lilla gullunge! <3  
Och två superglada hundar. :)


Vi har lekt och spelat på iPaden och gått omkring. Hon bara går och går och går! :) 

Här hjälper hon mig att hålla Kira så hon inte smiter in igen när vi skulle ut på promenad. 


Och NU är vi på bussen och ska åka och hälsa på Christer som jobbar. Vi ska även handla lite julpapper å lite sånt. :) 
Elina sover just nu så hon lär ju vakna lagom när vi är framme. 

Min dag har varit kanon! Hoppas er varit lika bra! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0