Väntar på Christer

Nu har vi varit i port 73 och handlat lite och så. Så nu sitter jag i entrén till Christers gym och väntar på att han ska träna klart så vi kan åka hem. Elina sover i sin bilstol nedanför mig på golvet och det ser så skönt ut. 


Vi var även inne på Willys och handlade mat innan vi åkte hit till gymmet. Vi ska ha vår julmiddag ihop med Daniel och Emelie idag som inte blev av i fredags eftersom vi då fick åka till akuten med Elina. Så vi har handlat lite mer till den som behövde kompletteras. Sen blev det ju även lite annat nödvändigt också. 


Får se om jag kommer hinna ut till stallet idag. Ville ju longera idag meb som det känns nu kommer tiden inte riktigt räcka. Nu har B vilat i en vecka så nu vill jag sätta igång igen. I morgon ska vi skritta ut med Camilla och Krizze i alla fall så annars får det bli startskottet för ett nytt försök av "att hinna rida flera dagar i veckan med småbarn". 
B mår bra i alla fall och hon verkar inte ha hunnit bli uttråkad än. Går ju ute hela dagarna i sin stora flock. 

Så från och med i morgon så måste vi sätta oss ner och planera lite bättre och hoppas att Elina håller sig frisk så jag kan komma iväg. Saknar att rida ordentligt liksom. Mer rutiner och struktur på det hela skulle sitta fint. Vill även komma igång nu så vi kan börja bomträna lite mer och så småningom rulla över några små hinder. Saknar att hoppa, även fast jag inte hoppar så ofta och så högt så är det ändå sjukt kul. :)







Kommentarer
Postat av: Marieangel

Hoppa är såå himla kul! Har anmält till den som äger Maav att jag vill hoppa snart igen :-)

Svar: ja det är skitkul!! :) Beauty måste bara få lite mer grunder inlärda först innan vi kan hoppa ordentligt. Men jag längtar tills det går. :)
Jenny Säfström

2013-12-18 @ 15:13:37
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0